neděle 21. května 2017

Nástěnka z korkových špuntů

 Už je to nějaká doba,co jsem při brouzdání na Pinterestu (mimochodem můj oblíbený server) narazila na nástěnku z korkových špuntů.Hned jsem se do ní zamilovala.
Nic těžkého, říkala jsem si,jen lepidlo,rámeček a nějaké špunty.
Takže jsem začala sbírat korkové špunty.
Přiznávám,dokonce jsem kvůli tomu začala i víc pít.
Místo čtyř lahví vína ročně,jsem jich vypila šest.
Hmm,tak tahle ne!Bylo jasné,že tímhle způsobem vyrobím první nástěnku se vstupem do starobního důchodu.
Naštěstí jsou v mém okolí dobré duše,pracující v pohostinství a zákazníci statečně pijou.
Takže problém se vyřešil.Špuntů už mám dost.
Teď mám nový problém,nemám dost rámečků....že by nějaká dobrá duše pracující třeba,...třeba v galerii? :-D





Takže korková nástěnka

Lepidlo Herkules
Korkové zátky od vína
Rámeček
...no a kromě trpělivosti i ostrý nůž,protože každá zátka je trochu jiná a budete jich muset pár seříznout.






Hezký den,Divizna!


Žádné komentáře:

Okomentovat