čtvrtek 25. května 2017

Banánové muffiny



Nejsem přílišná milovnice banánů, ale občas takové to "banánové období" mám. Nakoupím kupu banánů a pak jen chodím okolo mísy s ovocem a vidím tam ty skomírající žlutý dalmatiny.
Přemýšlela jsem, co by se dalo z takových mrtvolek udělat a při úklidu špajsky, kdy mě atakovala žitná mouka na které byl shodou okolností recept na banánové muffiny mě to trklo. Recept nebyl nic moc a tak jsem ho upravila k obrazu svému a tady je :) Pochutnali si i ti největší odpůrci banánů z řad naší rodiny:)

RECEPT:

3 přezrálé banány
125g žitné mouky
150g hladké mouky
1 prášek do pečiva
80g oleje
100g cukru
3 vejce
1 vanilkový cukr
1 smetana ke šlehání
60g tmavé čokolády na kousky

Vyšlehám vejce s cukry, přidám smetanu a olej a pak zbytek surovin. necháme vyšlehat v robotu.
Banány rozmačkáme vidličkou a přidáme do vyšlehané směsi spolu s čokoládou a promícháme.
Plníme do muffinové formy vyložené papírovými košíčky a pečeme na 170 stupňů 25-30 minut.
Z dávky je 12-15 muffinů.




1 komentář: