neděle 14. května 2017

Kefírové muffiny

 Tento pátek na mě padla těžká deprese.Po neskutečně dlouhé době mě skolil nějaký bacil,skoro bych řekla kříženec Eboly,Cholery a Ptačí chřipky.Hlava jako střep,oči mě pálily a plíce jsem při kašli měla až u kolen.Ale díky bylinkám a jak se říká:A víra Tvá tě uzdraví,to nakonec dopadlo skvěle.
Celý víkend jsme relaxovali s motykou na zahradě a protože tibetská houbička se činila a vyrobila kvanta kefíru,upekla jsem ke svačince kefírové muffiny.
Nic nového,stejný recept jako na Kefírové kostky.





Navrch jsem udělala krém:
1 zakysaná smetana
1 čokoláda (já dávám 70%,ale je to dle chuti)



Čokoládu rozehřeju ve vodní lázni a smíchám se zakyskou.Pokud je krém řídký,dejte chvilku vychladit,ale pozor,ať to nepřeženete.Pak už jen zdobícím sáčkem nastříkám čepici.

Krásné dny,Divizna



Žádné komentáře:

Okomentovat