středa 18. října 2017

Bezlepkový koláč z makové mouky



   Přiznávám se dobrovolně, nejsem milovník máku. Buchty s mákem,  nudle s mákem,škubánky, makové koláče, ufff, to není moje oblíbená píseň. Ale" Švestkový koláč  s mákem ", ten miluju a tenhle je vlastně 2v1." 

  Recept není můj, našla jsem ho na slovenském blogu "Bite me" a jsem z něj nadšená.


Budete potřebovat :

130 g makové mouky (zdravá výživa nebo přes internet)
100 g třtinového cukru
1 lžička sody
3 vejce
200 ml kokosového mléka
3 lžíce kokos.oleje
  Recept je velmi jednoduchý.Smícháte všechny suroviny a vlijete do vymazané a vysypané  koláčové formy a pokladete půlenými švestkami.
Pečete v předehřáté troubě na 170 °C, horký vzduch.




Autorka píše,že nedoporučuje použít kompotované švestky. Já jsem použila vždy čerstvé nebo zmražené.



Dobrou chuť!






Žádné komentáře:

Okomentovat