neděle 16. dubna 2017

Velikonoční beránek z tvarohového těsta




Velikonoční beránek z tvarohového těsta

Moje maminka vždycky na velikonoce pekla beránka z těsta na tvarohovou bábovku.Těsto není suché a přitom je krásně nadýchané a lehké.A když jsem se osamostatnila,psala jsem dopis:Mami,prosím pošli mi recept.A maminka poslala ...


Tvarohová bábovka


1 Hera
250 g cukru
3 žloutky 
To utřeš a přidáš :
250 g tvarohu
250 g polohrubé mouky
1 prášek do pečiva4 lžíce mléka
a sníh ze 3 bílků
Můžeš přidat rozinky,kandované ovoce,ořechy nebo všechno co chceš.A už můžeš péci.
Tak ať se Ti to povede a dobrou chuť!
Pac a pusu máma


Ještě poznámka,rozinky přidávám,máčím je předem v rumu a trochu citronové kůry.No a abych nezapomněla lžičku vanilkového extraktu.Peču pomalu a dlouho,na 150-160 stupňů něco přes hodinu.Špejle musí být úplně suchá,když do těsta píchnete a kůrka krásně hnědá,jinak se vám srazí.


Dodnes jsem si recept do kuchařky nepřepsala,mám ho vložený přesně tak,jak mi ho maminka poslala. :-)

Tak ať se Vám povede a dobrou chuť Martina


Žádné komentáře:

Okomentovat