středa 8. února 2017

Šumivé levandulové bomby do vany


Na internetu je spousta receptů na tyhle šumivky, ale mě se osvědčil tento. V kombinaci barev a vůní se meze nekladou.

100g jedlé sody (kupuji na internetu)
50g kyseliny citrónové
50g kukuřičného škrobu ( když jsem neměla,dala jsem bramborový)
2PL olivového oleje ( nebo mandlového apod.)
5-10 kapek éterického oleje ( dala jsem levanduli)
pramenitá voda nebo převařená voda v rozprašovači na květiny
potravinářské barvivo

V misce smícháme sypké suroviny. Potravinářského barviva stačí opravdu na špičku nože a při míchání směsi je dobré použít rukavice.Po kapkách přidáme vonný olejíček, olivový olej a za stálého míchání opatrně stříkáme vodu z rozprašovače. Vody dáme jen tolik, aby směs po zmáčknutí držela po hromadě a šla napěchovat do formiček. Já používám třeba tvořítka na led nebo jakoukoli silikonovou.

Nechám to proschnout alespoň 10 hodin a naplním do dózy. Ve vaně krásně sumí a voní. nemusíte se bát obarvení. Barviva je tam opravdu maličko :)

Žádné komentáře:

Okomentovat