neděle 5. listopadu 2017

Kaštanová mast na bolavé svaly a klouby




  

 Tuhle mastičku dělám podle Michaely Suché - blog mishabeauty


Úžasný blog ,plný skvělých receptů na domácí kosmetiku.

Od té doby,co jsem podle ní kaštanovou mast vyzkoušela,už jí jinak nedělám.

A opravdu funguje! Čestný ! ...a taky příjemně voní,ne jako některé koupené masti u kterých máte


 pocit,že vám rozleptají nosní sliznici.

Nejsem už žádný jarní salát, a musím říci,že po sportovních akcích(lyže,kolo,běh) je s touhle 


mastičkou následující den mnohem krásnější.

Pravda,složení jsem si trochu upravila, ne proto,že bych měla pocit,že ho vylepším,

ale protože jsem zrovna doma neměla dostatek původních ingrediencí.Ničemu to nevadí a tak už 


jsem to nechala.


Budete potřebovat :

(tohle množství,je na pět kusů 100 ml piksliček,dělám rovnou i pro babičky)

280 g bambu. másla

200 g kokosového tuku

50 g kaštanu (jírovec)

40 g gingo biloba

60 kapek EO Jalovec(kvalitní)




Nasbírané kaštany překrájíte na čtvrtky a vyloupete z hnědých šlupek,necháte den zavadnout

a v mixeru rozsekáte (dělala jsem v drtiči na led,protože se mi zavadnutí trochu protáhlo) :-)





Ve vodní lázni rozehřejete tuky a přidejte kaštan a gingo a zahřivejte 4 hodiny.Voda vám nesmí 


bublat,bambucké máslo nemá rádo vysoké teploty.

Poté přecedíte přes plátýnko a při 35°C vmícháte  EO jalovce a nalijete do čistých

 vydezinfikovaných piksliček a necháte ztuhnout v lednici.





Takže sportu zdar ! :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat