úterý 31. října 2017

Quacamole podle sestry Karolíny

Taky se Vám stává,že běžíte do obchodu pro nějakou drobnost a domů se vracíte s nacpanou taškou v každé ruce?
Já to mám běžně.
Obvykle si ještě vzpomenu,že jsem se zapoměla najíst a jak projíždím mezi regály,házím do vozíku tolik jídla,jako by měl zítra nastat hladomor.
Ale včera jsem procházela kolem oddělení ovozel a slyším,jak na mě avokádo volá tichým hláskem:Kup mě,kup mě!
Tak jo,budou quacamole,bez rajčat a bez cibule,jak je dělá moje sestra Karolína.





Recept :

2 avokáda
1/2 salátové okurky
2 stroužky česneku
1 chilli paprička (množství záleží na pálivosti a vaší odolnosti)
citronová šťáva
sůl a pepř
No a samozřejmě Načosky :-)

Avokáda rozkrojíme,vyloupneme pecku,lžící vydloubneme ze šlupky a vydličkou rozmačkáme.Hmotu pokapeme citronovou šťávou.Okurku oloupeme a pokrájíme na jemno.Chily papričku zbavíme semínek a spolu s česnekem nasekáme na velmi jemno.
Osolíme,opepříme a jíme !







Dobrou chuť!










Žádné komentáře:

Okomentovat