pondělí 13. listopadu 2017

Pařížský dort



  Moje maminka slavila osmdesátiny.Nádherný věk!
Veselá,čiperná a pořád jí to neuvěřitelně pálí.Byl potřeba dort.
Dort čokoládový a patřičně slavnostní.
Úžasný recept jsem našla u Míši na "Víkendovém pečení"  zde . 
 Postup je perfektně popsaný a dort měl obrovský úspěch.
Do mezivrstev jsem do krému přidala maliny,zmražené,měla jsem trochu strach,ale krém je pevný a krásně drží.A chuťově je nepřekonatelný.

Vršek jsem ozdobila kandovanými mandarinkami a osmdesátkou ze zlaté modelovací hmoty.Bohužel,s číslicí jsem již nestačila vyfotit.


Kandované mandarinky:
3 menší pevné mandarinky nakrájím na tenké plátky.Svařím 1 hrnek vody s jedním hrnkem cukru.
Do sirupu přidám nakrájené mandarinky a vařím 20 minut.Poté vyndám,nechám vychladnout a vložím do trouby na pečícím papíru a suším při 60 °C 2 hodiny.



Dobrou chuť!






Žádné komentáře:

Okomentovat